![]() |
Proiect de parteneriat strategic în domeniul școlar în cadrul programului ERASMUS+ ”ACTIVATE CRITICAL AND CREATIVE THINKING – READ TO LEAD” DESCRIEREA PROIECTULUI PARTENERI: PORTUGALIA, GERMANIA, FRANTA, ITALIA, BULGARIA PERIOADA DE IMPLEMENTARE: 2018-2020 TEME:
Proiectul este organizat în jurul a șase teme, care se combină pentru a crea noi perspective. Temele sunt patrimoniul național, democrația, învățarea, întreprinderea, calitatea vieții și schimbarea globală. Dar înțelegem, de asemenea, că citirea în sine nu este suficientă. Inițiem un proiect practic care urmărește să aducă un beneficiu social real prin reproiectarea lecturii. Reunim parteneri dintr-o gamă largă de medii pentru a fertiliza ideile și experiența. Lucrând în proiect, elevii noștri vor dezvolta o perspectivă mai clară asupra felului în care ideile modelează societatea. Pentru proiect, procesul este la fel de important ca și produsul final.Acest proiect examinează modul în care lectura, scrierea și acționarea se conectează cu potențialul creativ al tinerilor. În consecință, ea are o gamă largă, analizând interacțiunea dintre instituții (de exemplu, între școli și biblioteci), concepte (de exemplu, între creativitate și lectură) și alți factori (de exemplu, atitudinea tinerilor) în profunzime. Lectura trebuie să fie provocatoare și interesantă, și să ridice întrebări pentru cei implicați să răspundă pentru ei înșiși. Sperăm că va fi de interes pentru bibliotecari, școli și profesori, factori de decizie politică, autorități locale și servicii de bibliotecă școlară, printre altele. Limba de comunicare: limba engleză. Aptitudini: integritate, comunicare, curtoazie, responsabilitate, abilități sociale, atitudine pozitivă, profesionalism, flexibilitate, lucrul în echipă și colaborare, învățarea și etica muncii. Scopuri si obiective Scopul principal este să creeze un cadru într-o abordare structurată la nivel de proiect care se va traduce în final în activități care vizează dezvoltarea competențelor elevilor pentru a obține următoarele rezultate dorite pentru fiecare în parte: • o persoană încrezătoare, care are un puternic simț al corectitudinii, este adaptabilă și rezistentă, se cunoaște pe sine, are discernământ în judecată, gândește independent și critic și comunică eficient. • un cursant autodidact care pune întrebări, reflectă, perseverează și își asumă responsabilitatea pentru propria învățare. • un contribuitor activ care este capabil să lucreze în mod eficient în echipă, este inovator, are inițiativă, are riscuri calculate și se străduiește să exceleze. • un cetățean în cauză, care își are rădăcinile în țară și în UE, are un sentiment puternic de responsabilitate civică, este informat despre țara lui, despre UE și lume, și are un rol activ în îmbunătățirea vieții altora din jurul lui. METODE
Teatrul – pedagogie productivă și eficientă, care nu numai că va dezvolta abilitățile lingvistice ale elevilor, dar le va dezvolta totodată și fizic și estetic, le va oferi diferite mijloace de lucru creativ pe cont propriu și în echipă pentru a-și exprima ideile în forme bogate, inclusiv utilizarea fizică a acestor competențele social-emoționale și, totodată, dezvoltarea identității lor personale, culturale și sociale. Dramaturgia are multe de oferit pentru dezvoltarea abilităților multi-literare – cu consolidarea încrederii, cunoașterea de sine și a altora. Principiile antrenării elevilor în mod activ mereu sunt: oferirea unui spațiu sigur pentru pentru a experimenta și a se exprima folosind limbajul, sunetele și muzica; structurarea mediului pentru a înlesni conștientizarea socială și a dezvolta abilități de gestionare a relațiilor, în timp ce se lucrează în echipe. Conținutul teatrului poate avea, de asemenea, o valoare personală pentru elevi, deoarece aceștia se ocupă de problemele lor personale în mod repetat, prin personajele fictive care au populat lumea imaginară la fel ca și cum ar experimenta diferite identități, acțiuni sociale și răspunsuri în lumea virtuală. SURSE DE EXPLORAT ȘI ACTIVITĂȚI:
|
Mobilități – schimb de eleviFiecare activitate se va încheia într-o mobilitate în care elevii își vor prezenta rezultatele și se vor perfecționa.Vor fi 5 activități cu deplasare în echipe de 3-5 elevi și 2 profesori însoțitori în Bulgaria (coordonator), Franța, Germania, Italia și Portugalia.Primul schimb va avea loc în luna octombrie.La mobilitatea finală, vor veni cu o scurtă piesă proprie, în care vor aplica principiile și mesajele principale ale muncii lor comune. |
Din proiect fac parte
|
ANUNȚURI
PROIECTE/ ACTIVITATI/ CONCURSURI
- Anunt selectie participanti proiect„Adaptarea competențelor și cunoștințelor de specialitate ale profesorilor de informatică la robotică și tehnologii web moderne(Tech-Roboweb)” (numărul de referință: 2019-1-RO01-KA102-062780)
- CONCURSUL INTERJUDEȚEAN DE MATEMATICĂ „OCTAV ONICESCU” – EDIȚIA a XXII-a 30 noiembrie 2019
- CONCURSUL OCTAV ONICESCU
- Site-ul CDI
- Proietul ERASMUS +”Activate Critical And Creative Thinking – Read To Lead”
- Proiectul “Meseriasii viitorului se pregatesc cu imprimanta 3D”
- Proiectul “Castiga cu Tara lui Andrei”
- Examen Cambridge în Laurian
- Math teacher’s adventure of ICT integration
- ECDL
- Site-ul ATL MatH
Download
- OJI Kit 2017
- Gimp 2.6.4 – prelucrare imagine – www.gimp.org – 15,892,408 bytes
- Adobe Acrobat Reader 9.0 – 35,124,856 bytes
- Blender 2.48a – grafică vectorială 2D şi 3D – www.blender.org – 9,903,535 bytes
- Gimp 2.6.4 – prelucrare imagine – www.gimp.org – 15,892,408 bytes
- Total Commander 7.02 – utilitar gestiune fişiere – www.ghisler.com – 2,155,208 bytes
- XAMPP 1.6.8 – distribuţie Apache ce conţine MySQL, PHP şi Perl – www.apachefriends.org – 39,359,986 bytes