MATH TEACHERS’ ADVENTURE of ICT INTEGRATION

Proiectul MATH TEACHERS’ ADVENTURE of ICT INTEGRATION relizat sub egida Erasmus+ KA2 Cooperare pentru inovare și strategii de parteneriat în schimbul de bune practici pentru educația în școală.

Obiectivul principal al proiectului este de a oferi profesorilor de matematică dezvoltarea profesională necesară pentru integrarea TIC în procesele de predare învățare. Pentru a realiza acest lucru, au fost proiectate trei rezultate – produse intelectuale: deschiderea unui curs online (OOC), realizarea de resurse educaționale deschise (OER), și dezvoltarea unei comunități profesionale online (OTC).
OOC, care va fi condus de HU, va fi format din trei module.
Modulul 1 – Utilizarea TIC în învățare și predare.
Modulul 2 – Utilizarea GeoGebra în aplicații educaționale.
Modulul 3 – Dezvoltarea de materiale educaționale în GeoGebra.
Modulul 1 va fi pregătit de Catedra de Informatică și Tehnologii Instrucționale a Universității Hacettepe (HU), utilizând bogata lor expertiză în integrarea TIC în procesele educaționale.
Modulul 2 va fi dezvoltat de Asociația Institutul GeoGebra Botoșani (AIGB) a cărei scopuri includ dezvoltarea profesională în domeniul integrării TIC în educație, în special utilizând GeoGebra. În acest modul, profesorii vor învăța să utilizeze GeoGebra, care este un software gratuit de matematică dinamică.
Modulul 3 va fi dezvoltat de Catedra de Educație Matematică a Universității Johannes Kepler din Linz (JKU). În modulul 3, profesorii vor afla cum să dezvolte materiale educaționale pentru elevi folosind GeoGebra. De asemenea profesorii vor primi feedback-uri despre materialele lor, atât de la cercetători cât și de la colegii lor.
La finalul cursului (OOC), materialele educaționale proiectate de către profesori și revizuite de către cercetătorii JKU și AIGB, vor fi transformate apoi în resurse educaționale deschise (OER).
Cadrele didactice care vor parcurge cursul (OOC), vor putea deveni participanți activi ai Comunității online (OTC) și îndrumători ai noilor veniți. Pe platforma online a acestei comunități, profesorii își vor împărtăși experiențele și vor schimba între ei materiale educaționale și planuri de lecție de bazate pe TIC, respectiv GeoGebra, motivându-se și antrenându-se reciproc.
290 de profesori vor participa în cadrul a patru diferite ateliere de lucru sau seminarii, care vor avea loc sub titlul de Evenimente de multiplicare. Aceste ateliere vor dezbate și promova integrarea noilor tehnologii în învățarea și predarea matematicii. Pe scurt, ideea de bază a proiectului constă în consolidarea integrării tehnologiilor digitale în procesul de învățare și predare. Profesorii de matematică vor câștiga experiență și vor învăța mai multe despre predarea bazată pe TIC, într-un curs care beneficiază de metode inovative și cele mai moderne tehnologii.
Toate rezultatele obținute pe durata de viață a proiectului se vor menține online și după finalizarea sa (http://www.mtaii.com/?page_id=246&lang=ro).
Fondurile proiectului: 188670 €
Durata proiectului: 2 ani

Număr proiectului: 2015-1-TR01-KA201-021561
IMG_5501 Dosya_002
IMG_5469 Dosya_001
  •